1 Nisan 2015 Çarşamba

SÖZ VERMİŞTİN ŞARKI SESLİ VİDEO






SÖZ VERMİŞTİN ŞARKI SESLİ VİDEO

Söz Vermiştin 


Hani söz vermiştin! 
Sen yeni doğan güneşim, 
Yağmurlu havalarda gökkuşağım, 
Sıcağıyla, soğuğuyla bütün mevsimlerim olacaktın. 

Hani söz vermiştin! 
Ellerimi hiç bırakmayacaktın. 
Hep el, ele yürüyecek, kırlarda dolaşacaktık. 
Bana papatyalardan taç yapacaktın. 

Hani söz vermiştin! 
Taş kaydıracaktık denizde 
Güneşin batışını seyredecektik beraber kumsalda 
Martılara yem atacaktık seninle, 
Hani söz vermiştin! 
Masallardaki gibi pembe panjurlu evimiz olacaktı 
Ve 
Çiçeklerle dolu bahçemiz, 
Kuşlar; diktiğimiz erik ağacına konacaktı 

Hani söz vermiştin! 
Bahçesinde salıncağı olacaktı. 
Yan yana otururken, 
Uzun saçlarım yüzünü okşayacaktı. 
Şarkılar mırıldanacaktık, hüzzam makamında 

Hani söz vermiştin! 
Benim can yoldaşım, hayat arkadaşım, 
Çocuklarımın babası olacaktın. 
Kaan’a kardeş olacaktı 
Kerem’le Zeynep. 
Masallar anlatacaktık torunlarımıza 

Hani söz vermiştin! 
Bütün güzellikleri beraber yaşayacaktık. 
Bütün zorlukları, omuz omuza beraber aşacaktık. 
Beraber sabahlayacaktık gerektiğinde. 

Hani söz vermiştin! 
Ben hiç ağlamayacak, bir rüyada yaşayacaktım. 
Gece yatınca hiç üşümeyecektim, 
Kâbus görmeyecektim sensiz gecelerde, 
Rüyalarımın prensi olacaktın. 

Hani söz vermiştin! 
Sabahları kalkınca, 
Ellerimin arasında; dalgalı saçlarını, 
Yüzümde; nefesini hissedecektim. 

Hani söz vermiştin! 
Her gün mis kokulu çiçekler getirecektin demet, demet. 
Gül kokulu yârim diyecektin koklarken beni, 
Ve 
Ben senin gelişini bekleyecektim özlemle her gün. 

Hani söz vermiştin 
Benim tüm zamanım,senin diğer yarın olacaktım 
Senin gözünle görecek, senin sevginle yoğrulacaktım. 
Bırakmayacaktın beni 
Hasretlik nedir bilmeyecektim hiç 
Gözün, kulağın, sesin olacaktım. 
Hasretlik nedir bilmeyecektim hiç. 

Hani söz vermiştin! 
Beraber yaşlanacak, 
Beraber ağartacaktık saçlarımızı, 
Ölümü düşünmeyecektik zamansız. 
Hiç üzmeyecektin beni, 
Beni sensiz bırakmayacaktın, 
Gitmeyecektin 

Ama gittin ve dönmedin, 
Üzdün beni be delikanlı yârim, 
Sözünü tutmadın 
Dönülmez yere yar oldun! 
Beni hayallerimle baş, başa koydun 
Bırakıp gittin 

*Birini ne kadar çok seversek hayat onu bizden o kadar çabuk alıyor."Can Yücel"
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

vefk-örnekleri-111

  vefk-örnekleri-111 vefk-örnekleri-111 by Charion Charion