13 Ocak 2016 Çarşamba

Volkan Konak Keklik Gibi


KEKLİK GİBİ KANADIMI SÜZMEDİM 

KEKLİK GİBİ KANADIMI SÜZMEDİM 
Keklik gibi kanadımı süzmedim 
Murad alıp doya doya gezmedim 
Bu kara yazıyı kendim yazmadım 
Alnıma yazılmış bu kara yazı 
Kader böyle imiş ağlarım bazı 
Gönül ey ey ey sebeb ey 

Şü gonca gülleri ben deremedim 
Çifte bülbülleri konduramadım 
Kadir kıymetimi bildiremedim 
Alnıma yazılmış bu kara yazı 
Kader böyle imiş ağlarım bazı 
Gönül ey ey ey sebeb ey 

Geceleri uyku girmez gözüme 
Zalim yastık diken oldu yüzüme 
Uyma dedim uydun eller sözüne 
Alnıma yazılmış bu kara yazı 
Kader böyle imiş ağlarım bazı 
Gönül ey ey ey sebeb ey 
Yöre: Erzincan 
Kaynak Kişi: Salih DÜNDAR 
Derleyen: Muzaffer SARISÖZEN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

vefk-örnekleri-111

  vefk-örnekleri-111 vefk-örnekleri-111 by Charion Charion