ŞİMDİ OKUMA
- 1İçerik odaklı bir dünyada AI'nın büyüsü. İçeriği daha hızlı oluşturmak için yapay zeka kullanmak.
SIRADAKİ
İçerik odaklı bir dünyada AI'nın büyüsü. İçeriği daha hızlı oluşturmak için yapay zeka kullanmak.
So küçük bir kız, belki dört yaşında. Koyu kıvırcık saç. Onun bozulmamış beyaz kumsalda onun sundress Twirling. Bu, tasarımcınızın mükemmel olduğunu bildiği bir fotoğraftır, ancak büyük görüntü havuzunuzda gizlidir. Yüzlerce, hatta binlerce resmin katlanması, buluşma tarihlerinden bahsetmemesi, onu bulmak için zaman harcamaz. Basitçe onun için isterse harika olur mu? Yapay zekanın büyüsü ve sadece birkaç tuş vuruşuyla, bunların tümü mümkün. Ve bu sadece arzulu düşünmek değil. Şimdi teknoloji mevcut.
Yeni ve kişiselleştirilmiş içerik ihtiyacı. Presto.
Bir içerik patlamasının ortasındayız. Tüketiciler her yerde, her yerde ve her platformda kişiselleştirilmiş, ilgili deneyimlere sahip olmayı beklerler. Bir IDC araştırması, pazarlama profesyonellerinin yüzde 85'inin varlık oluşturma ve daha fazla kampanya sunma konusunda daha fazla baskı altında olduğunu belirtiyor. Aslında, katılımcıların üçte ikisinden fazlası ek kanalları desteklemek için on kat fazla varlık yaratmaktadır. Bu artan karmaşıklık düzeyi, hacim ve ilişkili maliyetlerdir.
Bu tür içeriği binlerce veya hatta milyonlarca müşteri için gerekli olan her şeyi düşündüğünüzde, elle yapmak artık bir seçenek değildir. Adobe'nin Business 2017 anketindeki anketi, reklamların zaten yüzde 40'ının fotoğraf ve tasarım rötuşunda AI'yı kullandığını gösteriyor. Yalnızca görüntülerin aranması tasarımcılarınızın saatlerini alabilir, bunları manipüle etmek için gereken süreyi saymaz, onları kırpmaz, farklı düzenlere yerleştirir, çevrimiçi kataloglara ve sosyal medya kanallarına yayınlar ve doğru zamanda doğru kişiye sunabilir. . Ve tüm bu zamanın maliyetlerinden bile bahsetmedik. Ya da fotoğrafların maliyeti yeni varlıklar yaratmak için çekilir.
Pazarlamacılar, ölçekte içerik üretmenin en büyük zorluklardan biri olduğunu söylüyor.
Varlıkları daha verimli bulmak ve yeniden kullanmak istiyorsanız, yeni ve kişiselleştirilmiş içeriği geniş ölçekte sunun ve yatırımlarınızda daha iyi bir getiri elde etmek için yapay zeka ve makine öğrenimi yardımına ihtiyacınız var.
AI'yi anlama, makine öğrenimi ve derin öğrenme.
Tüm bunların anlamı nedir ve nasıl çalışır? İşte hızlı bir bakış:
Yapay zeka (AI), bilgisayar biliminin yeni görev türlerinde nasıl iyi hale getirildiğini inceleyen bilgisayar bilimi alanıdır - özellikle yakın zamana kadar sadece insanlar tarafından yapılabilecek görevler.
Makine öğrenimi (ML), daha fazla veri verdiğinizde performanslarını geliştirecek programlar geliştirmeye adanmış gelişmiş performansa ihtiyaç duymaktan ziyade, AI'nin bir alt alanıdır.
Derin öğrenme , beyindeki nöronların birbirleriyle nasıl iletişim kurdukları ve yeni verilere nasıl adapte oldukları üzerine gevşek bir şekilde modellenen bir dizi ML tekniğidir. Çok büyük miktarda veri konusunda eğitildiğinde, derin öğrenme sistemleri fotoğraftaki nesneleri tanımlayabilir, yüzleri ve yüz ifadelerini tanıyabilir, bir görüntünün stilini veya havasını anlatabilir ve diğer insani görevleri yerine getirebilir - hepsi de yüksek hızda ve ölçekte.
Reklamcılık Haftası 2017'de bir Adobe Think Tank paneli tartışması sırasında, ajans McGarryBowen'de ABD başkanı entegrasyon görevlisi Phil Gaughran cesur bir tahminde bulundu: 2022'de, reklam sürecinin% 80'inin otomatikleştirileceğini söyledi. aşıldı.
Yapay zekanın güçlerini çağırmak.
AI'daki yeni ilerlemeler, içerik üretmede yer alan sıradan ve tekrar eden görevlerin çoğunu otomatikleştirmektedir. Ve son derece hızlı - yüksek hacimli ve yüksek üretim kalitesi ile yapıyor. Tasarımcılarınızı bu zaman alıcı görevlerden kurtardığınızda, gerçek, insan yaratıcılığı gerektiren işlerinin parçalarına odaklanabilirler.
Özelleştirilmiş iş akışlarında kullanıldığında, yalnızca varlıklarınızı daha verimli bir şekilde bulup kullanmanıza izin vermeyen, ancak birkaç tıklamayla tam kampanyalar oluşturup dakikalar içinde yüksek oranda kişiselleştirilmiş ve ilgi çekici içerikler sunan AI daha da fazla güce sahiptir. Evet, dakikalar.
Büyük haber şu ki, bu teknolojinin birçoğu bugün var ve daha heyecan verici olanaklar yakınlarda. Günümüzün yapay zeka teknolojisi, aşağıdakileri yapmanıza yardımcı olabilir:
- Mevcut varlıkları bul ve yeniden kullan.
- Görüntü manipülasyonunu ve görüntü oluşturmayı otomatikleştirin.
- İçeriği geniş ölçekte üretin ve kişiselleştirin.
İçerik anlayışı - saniyede mükemmel görüntüyü çağırır.
Tasarımcılar, her fotoğraf çekmesinden yüklenen yüzlerce resmi etiketlemek için zamana sahip değil. Yapmış olsalar bile, anahtar kelime listesi muhtemelen olması gerektiği kadar kapsamlı olmazdı. Ancak bir fotoğraf etiketlenmediğinde, binlerce görüntülü bir bankada arama yapmak neredeyse imkansızdır. IDC'ye göre, pazarlamacılar, pazarlama varlıklarının üçte birinin, her yıl yüzlerce yeni pazarlama varlığını yaratan ortalama kuruluşla kullanılmadığını veya yetersiz kaldığını bildiriyor. Bir görüntünün yeniden kullanılması olasılığı son derece düşüktür. Bunun anlamı, yatırım getiriniz de olacaktır.
Anahtar kelimeleri içeren resimleri otomatik olarak etiketleyen bir Adobe Sensei özelliği olan Otomatik Etiket'e girin. Plajdaki genç kız örneğimizi kullanarak, bu anahtar kelimelerden bazıları plaj, kız, dans, sundress, mavi gökyüzü, beyaz kum veya Aruba olabilir.
Otomatik Etiket hizmeti, Adobe Experience Manager'daki Akıllı Etiketler özelliklerine, Adobe Lightroom'daki Fotoğraf Arama'ya ve Adobe Stock'teki Görsel Arama'ya güç sağlamak için kullanılır. Adobe Experience Manager ürün müdürü Jonas Dahl, “Otomatik etiketlemenin özelliklerini görmek heyecan verici” diyor. "Müşterinin deposuna karşı birkaç manuel arama sorgusu yaptık ve bulabildiğimiz varlıkları gösterdik. Sonra, Smart Tagging'i uyguladık ve aynı aramaları yaptık. Bu sefer sonuçlar önemli ölçüde daha iyi ve çok daha kapsamlıydı. zaman."
Derin veri ve derin uzmanlıktan yararlanma.
Adobe Sensei, Adobe'nin yaratıcı, pazarlama ve belge bölümlerindeki derin alan uzmanlığı ile birlikte, birleşik bir AI ve makine-öğrenme çerçevesi kullanıp, şirketin yüksek hacimli içerik ve veri varlıklarından yüksek çözünürlüklü görüntülerden müşteri tıklamalarına kadar yararlanmasını sağlar.
Adobe Sensei teknolojisi, bir fotoğrafta ne olduğunu otomatik olarak tanımlamayı öğrendi. Ve sadece bir araba ya da bir kız gibi bir nesne değil, bağlam, kalite ve stil de dahil olmak üzere fotoğraf kavramı. Bu, birinin "yürüyüş" ve "yavaş" kelimelerini içeren bir görüntü arayabileceği anlamına gelir. Arama, yaşlı bir adamın bir yürüteç kullanan görüntüsüyle sonuçlanabilir, çünkü teknoloji yavaş ve yürüteç arasında bağlantı kurdu. Ve Adobe Sensei otomatik phrasing servisi ile, size daha da fazla bilgi verebilir. Her etiket öne çıkarılmak için puanlanabilir, böylece makine birincil ve ikincil nesnelerin ne olduğunu anlar. Bu, teknolojinin "Parkta yürüteçle yürüyen yaşlı bir adam" gibi fotoğrafı daha doğru tanımlayan basit bir cümle veya başlık oluşturmasını sağlar.
Adobe Sensei çerçevesini kullanarak, kendi otomatik etiketlerinizi oluşturmak için AI ve makine öğrenme modellerini eğitebilirsiniz - modelleri çok spesifik parametreleri öğrenmek ve eğitmek için özelleştirebilirsiniz. Bu, logonuz gibi marka özelliklerini tanımlamayı içerir, böylece tasarımcılarınız marka standartlarına uygundur. Veya ürünlerinizi tanımlamak için bunları eğitin, böylece görüntüleri sosyal medyada etiketleyebilir ve gerçek erişiminizi belirleyebilirsiniz.
Şaşırtıcı deneyimler. Daha derin müşteri görüşleri.
Özelleştirilmiş otomatik etiketleme, yalnızca ekibinizin verimliliğini artırmaz, aynı zamanda görüntü tabanlı alışveriş gibi heyecan verici yeni müşteri deneyimlerine kapı açar. Artık yeni bir kanepe arayan bir müşterinin, beğendikleri fotoğrafın bir fotoğrafını yüklemek ve sadece görüntüye dayalı olarak alışveriş yapması mümkün. Otomatik etiketleme, fotoğrafta nelerin olduğunu ve en iyi eşleşmeleri bulması nedeniyle mümkündür. Özelleştirilmiş otomatik etiketleme, etiketlere ve metinlere güvenmek zorunda kalmadan, kitlenizi ve sosyal medyadaki pazar eğilimlerini daha iyi anlamanızı sağlar. Adobe Sensei aracılığıyla bir sosyal medya beslemesi çalıştırırsanız, markanızın resmedildiği yerleri işaretler - söz konusu olmasa veya etiketlenmemiş olsa bile - trend olanı görmenize olanak tanır.
Hesaplamalı yaratıcılık - olağanüstü hızda düzenlemeleri tazeleyin.
Bir resim yerleştirildikten sonra, işlemi gerçekleştirmek için saatlerce sürebilir, bunu kırpabilir ve kampanyanızın gerektirdiği farklı boyut ve sürümleri oluşturabilir - AI kullanmıyorsanız. Adobe Sensei ile sunulan servislerin bazı örneklerine ve daha ilgi çekici müşteri deneyimleri, daha fazla verimlilik ve daha fazla ROI sunabilmelerine bakalım.
Derin Kesim. Varolan görüntüleri yeniden tasarlayarak ve bunları kişiselleştirerek fotoğraf çekimlerinde tasarruf edin. Tasarımcılarınız, bir görüntünün arka planını otomatik olarak kaldırabilir ve tüm web görsellerinin beyaz arka planı gibi, marka yönergelerinize uyan biriyle değiştirebilir. Ya da yakında, bir otoyol gibi bir alanı maskeleyebilecekler ve sadece birkaç tıklamayla, nehri, mahalleyi veya başka bir arka planla neye benzediğini görebilecekler - fotoğrafı saniyeler içinde tamamen yeniden icat edecekler.
Otomatik ürün. Farklı boy oranları için görüntüleri kırpmak ve ayırmak için harcanan zaman değerli tasarım döngülerine yer. Ancak şimdi, marka yönergelerinize bağlı olarak resimleri kırpmak için otomatik ürün modelini eğiterek bu süreci otomatikleştirebilirsiniz. Örneğin, bir ayakkabı üreticisi, sadece ayakkabının gösterilmesini gerektiren yönergelere sahip olabilir, böylece tüm fotoğraflar otomatik olarak buna göre kırpılabilir.
Görüntü kalitesi. API'yi görüntü estetiği konusunda eğitebilir, böylece en iyi görüntüyü otomatik olarak seçer ve belirli bir standardın altındaki herhangi bir şeyi reddeder. Kalite doğrulamaları, pozlama, odaklanma, renk dengesi, alan derinliği ve daha fazlasına dayanabilir. Bu, düşük kaliteli görüntüleri otomatik olarak ortadan kaldırarak değerli zaman tasarrufu sağlar.
Özelleştirilmiş iş akışlarının büyüsünü kullanın.
Yukarıda açıklanan yetenekleri kullanarak, ekibiniz hiçbir zaman yüzlerce veya binlerce kampanya öğesi oluşturabilir. Bu özelliklerden sadece bir tanesi bile inanılmaz bir zaman tasarrufu sağlayabilir. Ancak bunları bir araya getirdiğinizde, içerik oluşturabileceğiniz hız daha hızlı ve daha hızlı olur. Teknolojinin gerçek gücü ve maliyet tasarrufu, dakikalar içinde arama yapmanızı, maskelemeyi, kırpmanızı ve yayınlamanızı sağlayan özelleştirilmiş iş akışları oluşturuyor.
Varlık üretimini hızlandırmak için özelleştirilmiş iş akışları oluşturun.
Birkaç ülkede pazarlama kampanyaları yaratan bir şirket olduğunuzu varsayalım. Bu türden özelleştirilmiş iş akışı, tüm farklı varlıkları oluşturmayla ilgili sıkıcı, manuel çalışmayı ortadan kaldırır ve kampanyalarınızı ihtiyaç duyduğunuz sayıda ülkeye ölçeklendirmenize olanak tanır. Tasarımcınız bir dosyayı Adobe Creative Cloud'a yüklediğinde, özelleştirilmiş bir iş akışı, tüm süreci etiketlemeye, kırpmaya ve üretim hazır öğenizin Adobe Experience Manager'a teslim edilmesini hızlandıran bir dizi Adobe Sensei Content AI Hizmetini başlatır. Bütün bunlar günler yerine saatler içinde gerçekleşir.
Artık kurumsal müşterilerimiz için Adobe Sensei teknolojisini, teknolojinin yapmasını istedikleri şeylere göre kendi talimatlarını oluşturmak, özelleştirmek ve oluşturmak için API'ler olarak kullanıyoruz. "Adobe Sensei hakkında düşünürseniz, her bir API ile farklı bir tarifin olduğu bir tarif kitabı gibidir. Sonunda şefsiniz. İstediğinizi kullanabilirsiniz." Diye açıklıyor Todd Burke, Adobe'deki özelleştirilmiş entegrasyonlar için çözüm danışmanı.
Adobe Sensei'nin gücüne dokunmak.
Deneyimi yaşayın - doğru içeriği doğru kişiye doğru zamanda gönderin. Her zaman.
Hem içeriğinize hem de kitle verilerinize uygulandığında, AI'yi kullanmak daha da değerli hale gelir. "Görüntü hakkında bildiklerinizi, çevrimiçi ve çevrimdışı davranışlardan müşteri hakkında bildiklerinizle birleştirdiğinizde, müşterileri gerçekten alakalı içeriklerle mikro hedeflersiniz," diyor Adobe için başlıca çözüm danışmanı Richard Curtis. Ayrıca, makine kişiselleştirmenizi daha da iyileştirmenize yardımcı olacak müşteri kalıplarını öğrenmeye devam edecektir. Richard'ın belirttiği gibi, "Daha fazla kişiselleştirme daha fazla tıklamaya yol açıyor." Ve daha fazla marka sadakati.
Güzel tasarlanmış, kişiselleştirilmiş kampanyaların oluşturulmasını ve dağıtımını otomatikleştiren ve AI'nin gücüne daha da derinlemesine dokunan özelleştirilmiş iş akışları ile bunu bir adım daha ileriye taşıyın. Ve daha fazla verimlilik ve maliyet tasarrufu görüyoruz.
Adobe, yaratılıştan teslimata kadar AI'nın büyüsünü açar.
Adobe Sensei, tüm deneyim yaratma yolculuğuna fırsat sunuyor. "Adobe, şaşırtıcı dijital deneyciler yaratmaya acımasızca odaklanmış durumda. Çabalarımız, içerik bulmaya, manipüle etmeye ve daha sonra aslında dünyaya yayınlamaya, onunla ne olduğunu ölçmeye ve bu verileri tekrar beslemek için mükemmel olduğumuz alanlara odaklanıyor." öğrenmek için makine, "diyor Scott Prevost, mühendislik ve arama Adobe başkan yardımcısı. “Veri kaynakları ve AI, makine öğrenimi ve Adobe gibi süreçteki tüm farklı adımlarda derin öğrenmeyi kullanma yeteneği ile dünyadaki başka bir şirket yok.”
Yapay zekâ, belki de ironik olarak, içeriğin yaratılması ve sunulmasında daha fazla insan empatisine olanak tanıyan bir teknolojidir. Zaman alıcı ve sıkıcı görevlerin bir çoğunu makineye tekrar atayarak, müşterilerinizle daha fazla zaman anlayışı ve empati kurmayı deneyebilirsiniz. Ve daha derinden rezonansa deneyimler yaratmak.
Adobe Sensei deniz feneri müşterisi olmanıza nasıl yardımcı olabileceğinizi öğrenin.
Adobe Sensei Content AI hizmetlerine yönelik beta programına erişim isteğinde bulunmakiçin sensei-lighthouse@adobe.com adresine e-posta gönderin .
Jonas Dahl, Adobe, kişisel röportaj, 21 Kasım 2017.
Laura Ramos, "Karşılaştırmalı B2B İçeriği Pazarlama Stratejiniz ve Olgunluk: Denetim Uygulamalarımız Pazarlama İçeriğini İşletme Sonuçlarına Daha İyi Bağlar", Forrester Research, 29 Nisan 2016.
Ömer Akhtar, "2016 Sayılı Dijital İçerik İlçesi, Altimeter, 25 Ekim 2016.
Adobe, Haziran 2015, sponsorluğunda "Dijital Pazarlamacılar ve Yaratıcı Ekipler için Dijital Varlık Yönetiminin Değerini Kanıtlıyor", IDC.
Richard Curtis, Adobe, kişisel röportaj, 28 Kasım 2017.
Scott Prevost, Adobe, kişisel röportaj, 28 Kasım 2017.
“İşinde Yaratıcılık İlçesi”, Adobe.
Todd Burke, Adobe, kişisel röportaj, 27 Kasım 2017.
SONRAKİ ADIMLAR
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder